Ogólnopolski

zdrowie, apteki, leczenie, medycyna, żylaki, żyły, chirurg

2016-07-10 | Franciszek Pietrzak

Praca za biurkiem lub na stojąco? Osiem godzin spędzanych w jednej pozycji? Dolegliwości, związane z pracą w takich pozycjach są niezwykle dokuczliwe i bolesne. Co więcej, niektóre z nich mają trwałe, nieuleczalne skutki, a ich stany można jedynie łagodzić.
Na przykład choroby żył. Z encyklopedii wyczytamy, że żylaki są to widoczne, trwałe, workowate lub wrzecionowate poszerzenia żył powierzchniowych. Z doświadczenia wiemy, że są to bolesne, często swędzące obszary skóry na nogach (lub w innych miejscach), które na końcu występują pod postacią nieprzyjemnych owrzodzeń. W przypadku tak zaawansowanych stanów chorobowych żył pojawia się ryzyko powstania skrzepów, które mogą być bezpośrednim narażeniem życia osoby chorej. Jaka więc jest najskuteczniejsza metoda usuwania żylaków?
Sposobów jest wiele. Istotny jest fakt, że żylaki występują w ludzkim ciele w różnych odmianach i pod rozmaitymi postaciami. Poza żylakami kończyn dolnych np http://www.klinikavenamed.pl/oferta/operacja-zylakow-metoda-klasyczna/ - tak powszechnym problemem ludzi w Polsce, szczególnie w podeszłym wieku - mamy do czynienia także z żylakami odbytu, czyli tak zwanymi hemoroidami. Jednym ze sposobów pozbycia się problemów jest operacyjne leczenie żylaków. To zabieg, który najczęściej wykonuje się przy znieczuleniu ogólnym lub przewodowym, choć istnieje szansa zastosowania znieczulenia miejscowego. Inną opcją może być laser. Jak wygląda laserowe usuwanie żylaków? To jedna z najchętniej wybieranych metod, polegająca na szybkim i bezbolesnym pozbyciu się stanów zapalnych. O szczegóły warto pytać w wybranych klinikach bądź na stronach internetowych specjalistów.

Artykuły wg słów kluczowych:

Opinie internautów

Twoja opinia na ten temat jest dla nas bardzo ważna. Podziel się ze mną swoją opinią w tym temacie.

Twój pseudonim:

Twoja opinia: